Eerste update! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Linda Veldhuizen - WaarBenJij.nu Eerste update! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Linda Veldhuizen - WaarBenJij.nu

Eerste update!

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

06 Februari 2015 | Thailand, Bangkok

Sawadee Kha! Dat is hetgeen dat ik hier de hele dag te horen krijg door de vriendelijke Thaise bevolking.

Inmiddels heb ik mijn eerste 2 dagen achter de rug. Het begon op woensdagavond 17:30, toen vertrok het vliegtuig naar Bangkok. Ik heb alles behalve een prettige vlucht gehad helaas. Het begon met een technisch mankement, vervolgd door een dronken buurman en een mevrouw met een hartaanval. Uiteindelijk zijn Samantha en ik toch veilig aangekomen in Bangkok op donderdagochtend. Na een nacht van amper slaap kwamen wij om half 11 in de ochtend aan. We moesten nog de hele dag door zien te komen. Eenmaal aangekomen in het hotel hebben we onze spullen uitgepakt, ons opgefrist en besloten we de stad in te gaan om de tijd een beetje te doden. Uiteindelijk hebben we best wat dingen gezien en hebben we ontdekt waar de winkels etc. zaten. In de avond hebben we toen afgesproken met Jill, die in het Radisson Blu hotel stage loopt. Dit is op loopafstand van ons hotel. We hebben samen gegeten en toen waren Samantha en ik wel toe aan wat slaap, al dacht mijn jetlag daar anders over.

Vanochtend ging oprijd de wekker, en ging ik wederom heel erg moe de dag in. We zouden wat dingen gaan bezichtigen vandaag. Zo wilden we graag een boottochtje maken en het koninklijk paleis zien. Bij dat laatste waren we vergeten dat we dan een lange broek aan moesten, en dus ging dat niet door. We zijn met de Skytrain naar de andere kant van de stad gegaan. Vanuit daar zijn we met de Tuktuk verder gegaan. Heel leuk om eens mee te maken, haha. Een gevaar voor eigen leven denk je af en toe. Het boottochtje wat we hebben gedaan was heel leuk! We zagen de mooie tempels die er overal in groot en klein te zien zijn, en zijn wat zijstraatjes in gegaan. Daar zie je dan toch de armoede onder de bevolking. Het zijn haast geen huizen te noemen waar die mensen in wonen. Dan zie je maar weer hoe goed wij het in Nederland hebben! Na de boottocht zijn we terug gegaan naar het treinstation, waar een winkelcentrum was. Uiteindelijk was ik aardig gesloopt en ben ik naar mijn kamer gegaan.

Vanavond hebben Samantha en ik samen wat gegeten en wat dingetjes gekocht in de supermarkt hier. Daarna hebben we met Jill afgesproken en zijn we gaan zoeken naar een leuke plek om wat te drinken. Uiteindelijk hebben we een leuke straat gevonden met allemaal leuke barretjes, de meeste met een thema. Morgen gaan we met zijn 3en zwemmen in een hotel. Het zwembad is op het dak van het hotel en het schijnt heel mooi te zijn! Foto's volgen!

Tot schrijfs!

  • 06 Februari 2015 - 19:40

    Lotte:

    Ik kan niet wachten op de foto's! Super gaaf linnie! En het gaat vanzelf allemaal
    Makkelijk worden! Ik moest toen in Turkije en Malta ook echt m'n draai vinden.
    Veel plezier! Xxx

  • 06 Februari 2015 - 21:15

    Mama:

    hoi lin net je verslag gelezen.Gaat vast allemaal goed komen, er komt nu eventjes te veel op je af.Als je dadelijk een beetje gewend bent loopt het vanzelf. Heb vertrouwen dan komt alles goed en je weet wat er op je kaart staat je kunt het❤️❤️❤️

  • 07 Februari 2015 - 00:24

    Els:

    Wel gezellig dat jullie met z'n tweeen en drieen zijn!! En al aardig wat gedaan. Morgen even lekker relaxen en dan.........
    Over een weekje ben je vast helemaal gewend en in je ritme. Wel een belevenis hoor Lin.
    Geniet er maar goed van! Liefs

  • 07 Februari 2015 - 01:26

    Ella:

    he lieve lin jullie hebben al leuke dingetjes gedaan zeg ik ben trots op mijn lieve derde dochter knap wat je doet eff wennen nog maar komt helemaal goed haha had volgens mij een reactie geplaatst maar zal wel weer iets fout gedaan hebben dikke kus de buuf

  • 07 Februari 2015 - 17:50

    Willna Van De Looij:

    Linda,wij vinden het erg leuk om jouw reisverslag te lezen omdat wij daar zelf ook geweest zijn en jouw voorval bij het paleis komt mij bekend voor,zelf ook meegemaakt.
    succes en wij volgen jou.groetjes Willy en Wilna

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Linda

Actief sinds 06 Jan. 2015
Verslag gelezen: 230
Totaal aantal bezoekers 3883

Voorgaande reizen:

04 Februari 2015 - 09 Augustus 2015

Stage in Bangkok!

Landen bezocht: