Bijna!!!! - Reisverslag uit Oisterwijk, Nederland van Linda Veldhuizen - WaarBenJij.nu Bijna!!!! - Reisverslag uit Oisterwijk, Nederland van Linda Veldhuizen - WaarBenJij.nu

Bijna!!!!

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

02 Februari 2015 | Nederland, Oisterwijk

Het begin van mijn reis begint in zicht te komen! Het is nog een kwestie van mijn koffer inpakken en gaan.
Vandaag heb ik de leuke cadeaus en kaartjes bekeken die ik gisteren tijdens mijn afscheidsborrel heb gehad. Nogmaals bedankt aan iedereen die daar bij was, ik heb het enorm naar mijn zin gehad!
Aanstaande woensdag om 17:30 vertrekt mijn vliegtuig richting Bangkok, ik zal samen gaan reizen met Samantha. Zij gaat ook stage lopen in hetzelfde hotel als ik. Donderdagochtend rond 10:00 plaatselijke tijd zullen wij aankomen in het zonnige (30+ graden) Bangkok. Vanaf aanstaande maandag begint onze stage dan. De eerste dagen zullen we vooral moeten bijkomen, de stad gaan verkennen en samen met Jill, die nu al bijna een week in Bangkok zit, wat leuke dingetjes gaan doen. Het gaat een bijzondere periode worden!

Tot in Bangkok!

Liefs,
Linda

  • 02 Februari 2015 - 22:46

    Marcella:

    heeeeel veeel succes en plezier daar, geniet ervan en pas goed op jezelf!!
    xxxx

  • 05 Februari 2015 - 10:12

    Ella Beukman:

    we zullen je zeker missen maar maak er een hele mooie tijd van liefs van ons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Oisterwijk

Linda

Actief sinds 06 Jan. 2015
Verslag gelezen: 212
Totaal aantal bezoekers 3885

Voorgaande reizen:

04 Februari 2015 - 09 Augustus 2015

Stage in Bangkok!

Landen bezocht: