Stage is begonnen! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Linda Veldhuizen - WaarBenJij.nu Stage is begonnen! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Linda Veldhuizen - WaarBenJij.nu

Stage is begonnen!

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

09 Februari 2015 | Thailand, Bangkok

Zo, een aantal dagen en ervaringen verder ondertussen!
Afgelopen zaterdag zijn Jill, Samantha en ik naar het zwembad geweest. Helaas was dit een ander zwembad dan wij verwachtten haha, achteraf bleek dat we naar het verkeerde waren gegaan. Een goed excuus om nog een dagje zwembad mee te pikken komende tijd;). Maar we hebben een prima dagje gehad! In de ochtend hebben we onze wenkbrauwen eerst laten doen in een salon. Daarna zijn we richting het zwembad gegaan. Heerlijk van het zonnetje genoten en lekker geluncht daar. Daarna zijn we ons gaan opfrissen en wat gaan eten. We hadden de avond ervoor een leuke straat gevonden met wat barretjes en besloten zaterdag avond ook ' even ' een drankje te gaan doen. Dat is natuurlijk weer helemaal fout gegaan! Bij toeval hoorde een Nederlandse jongen ons praten en zo kwamen we in contact met hem en zijn 2 vrienden. Hij zat al een tijd in Bangkok en wist leuke plekken om naar toe te gaan. Dat gebeurde dus ook uiteindelijk! Met zijn 6en zijn we naar een tent verderop gegaan. Binnenkomen was nog een hele klus voor mij, aangezien ik geen 20 ben. Maar, uiteindelijk is het me via de uitgang en een meneer lief aankijken toch gelukt. Na een gezellige avond moesten we nog terug. Dat is gelukt met 6 personen + 1 chauffeur in een taxi. Het kan allemaal hier.

Zondag waren we dan ook allemaal lekker brak. We zijn in de middag naar een poolparty gegaan en hebben daar rustig aan gedaan. In de avond waren we oprijd terug want vandaag was onze eerste stage dag. Die begon vanochtend vroeg. We werden eerst rondgeleid door het hotel en voorgesteld aan het personeel. Iedereen heeft hier een bijnaam en het lijkt allemaal zo bizar veel op elkaar dat ik me afvraag of ik het ooit ga leren. Ook lieten ze de personeelsingangen en liften zien, een heel doolhof. Vanaf vandaag zie ik eigenlijk niks meer van het hotel zelf, ik mag er niet meer doorheen. Best jammer eigenlijk. Na de 2 uur durende rondleiding moesten we een medical check-up laten doen. Hiervoor moesten we naar een kleine kliniek verder op en werd er bloed geprikt. Kerngezond ben ik natuurlijk! Toen we terug waren mochten we eindelijk eten, dat mocht niet vanwege het bloed prikken. Mijn eerste echte Thaise maaltijd. Ik moest er even aan wennen zal ik maar zeggen. Vanaf 14uur begon onze werkdag dan eindelijk! Ik ben voor de komende maand ingedeeld in het reservations department. Ik houd me bezig met boekingen maken, bevestigingen sturen, follow ups doen naar gasten, etc. Er komt een hele hoop bij kijken. Ik heb eigenlijk een kantoorbaan komende maand, alleen is mijn weekend op donderdag en vrijdag.

Komende dagen zal ik dus vooral werken. Donderdag ben ik vrij, alleen dan werken Samantha en Jill allebei. Ik ga even kijken wat ik dan kan gaan doen. Vrijdag is Samantha wel vrij en gaan we waarschijnlijk samen wat doen. Een update volgt snel, als ik wat meer te vertellen heb over mijn werk:)

PS: Er zijn hier heeeeeeel veel vieze mannen met thaise vrouwtjes en ook heeeeel veel shemales!

  • 09 Februari 2015 - 19:18

    Marieke:

    Heerlijk om je verhalen te lezen en wat fijn dat je er met twee studie genoten bent. Met z'n drieën zulken jullie een hoop lol beleven.....en dat alles met een temperatuur van zo'n 30 graden......jaloers!!!!!
    Ben heel benieuwd hoe het verder gaat in het hotel...,dus houd ons op de hoogte....we smullen van je verhalen. Ondertussen zorgen we goed voor Maarten; vrijdag gaat hij mee naar de musical van Annika en zaterdag naar een concert met Hugo en Peter.
    Verder zijn we druk met de verhuizing van Thomas en Annika en hun huis wordt heel mooi!
    Dikke kus

  • 09 Februari 2015 - 19:26

    Martine Kuzee:

    Hahaha je schrijft het ook zo heerlijk hè, maar wat een avontuur!!
    Lekker genieten van je tijd en het is vooral in het begin altijd handig om met Nederlanders om te gaan die daar de weg al kennen, dus kom je vanzelf met leuke locals in contact en zie je de hotspots die niet elke toerist zou zien :) Enne, niet bruiner worden dan ik!!!
    xxxxxxxxxxxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Linda

Actief sinds 06 Jan. 2015
Verslag gelezen: 211
Totaal aantal bezoekers 3887

Voorgaande reizen:

04 Februari 2015 - 09 Augustus 2015

Stage in Bangkok!

Landen bezocht: